Kargı Haberleri

Kargı’da park ve yeşil alanlar güzelleştiriliyor

Kargı Belediyesi tarafından ilçe genelinde çevre düzenleme ve peyzaj çalışmaları aralıksız sürdürülüyor.

Abone Ol

Kargı Belediye Başkanı Hamit Dereli’nin öncülüğünde yürütülen çalışmalar kapsamında, Tabiat Parkı başta olmak üzere ilçedeki park, bahçe ve yeşil alanlarda mevsimlik çiçek ve süs bitkileri dikimi gerçekleştirildi.

Belediye ekipleri tarafından yürütülen çalışmalarla, vatandaşların daha temiz, düzenli ve estetik yaşam alanlarına kavuşması hedefleniyor. Yeşil alanların korunması ve geliştirilmesine de büyük önem veriliyor.

Başkan Hamit Dereli, ilçenin her köşesini güzelleştirmek ve vatandaşlara daha yaşanabilir sosyal alanlar sunmak için çalışmaların kararlılıkla devam ettiğini belirtti.

Dereli, belediye olarak yeşil alanları artırmaya ve Kargı’ya değer katmaya devam edeceklerini ifade etti.

Kargı Belediyesi’nin daha yeşil ve daha güzel bir ilçe hedefiyle çalışmalarını sürdüreceği bildirildi.