Gerçekleştirilen ziyarette, Çorum’da sağlık hizmetlerinin mevcut durumu, kentteki sağlık altyapısı ve kurumlar arası iş birliğinin önemi üzerine görüş alışverişinde bulunuldu. Özellikle esnaf ve sanayicilerin sağlık hizmetlerine erişimi, iş sağlığı ve güvenliği uygulamaları ile kamu kurumları arasındaki koordinasyonun güçlendirilmesi konuları ele alındı.
Ziyarette ayrıca, Çorum’un sosyal ve ekonomik yapısında sağlık hizmetlerinin taşıdığı önem vurgulanırken, kamu kurumları ile meslek kuruluşları arasında sürdürülebilir iletişim ve istişarenin gerekliliğine dikkat çekildi. Karşılıklı değerlendirmelerin yapıldığı görüşmenin, ortak çalışma alanları açısından faydalı olduğu ifade edildi.
Çorum TSO Yönetim Kurulu Başkanı Çetin Başaranhıncal ve ÇESOB Başkanı Recep Gür, misafirperverliği dolayısıyla İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Sinan Zehir’e teşekkür ederken, Çorum’un gelişimi için kurumlar arası iş birliğinin artarak devam etmesi temennisinde bulundu. Ziyaret, iyi niyet dilekleriyle sona erdi.