Osmancık Haberleri

Osmancık Belediyesi’nde sosyal denge sözleşmesi yenilendi

Osmancık Belediyesi ile yetkili sendika arasında, belediyede görev yapan memurları kapsayan Sosyal Denge Tazminatı Sözleşmesi yenilendi.

Abone Ol

Osmancık Belediye Başkanı Ahmet Gelgör tarafından yapılan açıklamada, belediye personelinin sosyal ve ekonomik haklarını güçlendirmeye yönelik sözleşmenin karşılıklı anlayış ve uzlaşma çerçevesinde yenilendiği belirtildi. Sürece katkı sunan Çorum–Nevşehir Şube Başkanı Uğur Sağlamer, Çorum İl Temsilcisi Vedat Kayalı, Kurum Temsilcisi Nadir Öksüz ve sendika yöneticilerine teşekkür edildi.

Başkan Gelgör, yenilenen sözleşmenin memurlar için hayırlı olmasını dileyerek, çalışanların haklarını gözeten ve çalışma barışını güçlendiren uygulamalara önem verdiklerini ifade etti.