Güncel

Mustafa Şahin, Hak-İş Çorum İl Başkanı oldu

Hizmet-İş Sendikası Çorum Şube Başkanı Mustafa Şahin’e, Hak-İş Çorum İl Başkanlığı görevi verildi.

Abone Ol

Geçtiğimiz mayıs ayında gerçekleştirilen genel kurulda Hizmet-İş Sendikası Çorum Şube Başkanlığı görevine seçilen Mustafa Şahin, Hak-İş Konfederasyonu Genel Başkanı Mahmut Arslan tarafından Hak-İş Çorum İl Başkanı olarak görevlendirildi.

Görevlendirmenin ardından açıklamalarda bulunan Hak-İş Çorum İl Başkanı Mustafa Şahin, kendisine verilen görevin sorumluluğunun bilincinde olduğunu belirterek, Hak-İş’in değerlerini ve emek mücadelesini Çorum’da daha ileriye taşımak için çalışacaklarını söyledi.

Şahin, “Başta Genel Başkanımız Sayın Mahmut Arslan olmak üzere, şahsıma bu önemli görevi layık gören tüm teşkilat mensuplarımıza teşekkür ediyorum. Hak-İş’in taşıdığı değerleri, ilkeleri ve emek mücadelesini Çorum’da daha ileriye taşımak için var gücümüzle çalışacağız” dedi.

Hak-İş’in emeğin, adaletin, kardeşliğin ve dayanışmanın adı olduğunu vurgulayan Şahin, konfederasyonun aynı zamanda dünyanın neresinde bir mazlum varsa onun yanında duran büyük bir vicdan hareketi olduğunu ifade etti.

Filistin’de yaşanan insanlık dramına karşı Hak-İş Genel Başkanı Mahmut Arslan’ın ortaya koyduğu duruşun emek camiasına örnek olduğunu belirten Şahin, Çorum’da konfederasyona bağlı tüm sendikalarla omuz omuza çalışacaklarını kaydetti.

Mustafa Şahin, hiçbir ayrım gözetmeden, ortak akıl ve istişare kültürüyle hareket edeceklerini belirterek, “Emekçilerimizin sesi olmaya, haklarını korumaya ve Hak-İş’in birlik ruhunu daha da güçlendirmeye devam edeceğiz. Bu görevin başta emekçi kardeşlerimiz olmak üzere Çorum’umuza, teşkilatımıza ve konfederasyonumuza hayırlı olmasını diliyorum” ifadelerini kullandı.