Spor

Güreşçilerden Türkiye Şampiyonasında büyük başarı

Çorumlu güreşçiler, 21-23 Haziran tarihleri arasında Sivas’ta düzenlenen Yeşilay Türkiye Şampiyonası’nda elde ettikleri derecelerle gurur yaşattı.

Abone Ol

Şampiyonada mindere çıkan Çorumlu sporculardan 55 kiloda Yusuf E. Koçak Türkiye şampiyonu olurken, 60 kiloda mücadele eden M. Sami Odabaşı da altın madalya kazanarak Türkiye şampiyonluğuna ulaştı.

71 kiloda yarışan M. Talha Özboyacı ise Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalyanın sahibi oldu.

Çorumlu sporcuların elde ettiği başarılar kentte sevinçle karşılanırken, sporcular tebrik edilerek başarılarının devamı dilendi.