Osmancık Haberleri

Dışarıdan satın almıyor! Belediye kendi imkanlarıyla üretiyor, yola seriyor

Çorum’un Osmancık ilçesinde altyapı seferberliği hız kazandı. Belediye ekipleri, dışa bağımlılığı azaltan bir hamleyle kendi tesislerinde ürettiği asfaltı yollarla buluşturdu. Çalışmaların startı o mahalleden verildi.

Abone Ol

Osmancık Belediyesi, ilçe genelindeki yol ağını modernize etmek ve ulaşım kalitesini artırmak için düğmeye bastı. "Üreten belediyecilik" anlayışıyla hareket eden yönetim, bütçeyi verimli kullanmak adına kendi imkanlarını devreye soktu. Belediye, kendi şantiyesinde ürettiği sıcak asfalt ile Koyunbaba Mahallesi Vatan Caddesi’nde yenileme çalışmalarına başladı.

BAŞKAN SAHAYA İNDİ

Osmancık Belediye Başkanı Ahmet Gelgör, iş makinelerinin çalıştığı bölgeye giderek süreci yerinde inceledi. Ekiplerden teknik bilgi alan Gelgör, yapılan yolun kalitesini denetledi.

"KALICI HİZMET İÇİN ÇALIŞIYORUZ"

Çalışmaların sadece günü kurtarmak için değil, uzun vadeli kullanım için yapıldığını vurgulayan Başkan Gelgör, hedeflerinin ulaşım konforunu maksimum seviyeye çıkarmak olduğunu belirtti.

Mahallelerin altyapı eksiklerini gidermenin öncelikleri arasında olduğunu ifade eden Gelgör, Koyunbaba Mahallesi sakinlerine yeni yolun hayırlı olmasını diledi. İlçedeki asfalt ve yol bakım çalışmalarının belirlenen program dahilinde diğer mahallelerde de devam edeceği bildirildi.