Okullarda gerçekleştirilen programlarda öğrenciler ve öğretmenler ay-yıldızlı bayrak altında bir araya gelirken, eğitim ortamlarının yalnızca akademik bilginin aktarıldığı yerler değil, aynı zamanda milli ve manevi değerlerin yaşatıldığı alanlar olduğuna dikkat çekildi.
Bu kapsamda İl Milli Eğitim Müdürlüğü yöneticileri de farklı okulları ziyaret ederek öğrencilerle buluştu. İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Tahir Demir 75. Yıl Cumhuriyet Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde, Müdür Yardımcısı Fatih Tophan Yıldırım Beyazıt İmam Hatip Ortaokulu’nda görev alırken; Şube Müdürleri Bülent Eryiğit Hitit Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde, Arslan Arslan Mustafa Kemal Ortaokulu’nda, Nusret Muçen Devlet Bahçeli Ortaokulu’nda ve Hasan Doğan ise Prof. Dr. Necmettin Erbakan İmam Hatip Ortaokulu’nda öğrencilerle bir araya geldi.
Gerçekleştirilen buluşmalarda birlik ve beraberlik duygusu ön plana çıkarken, eğitim camiasının ortak hedefler doğrultusunda kararlılıkla yoluna devam ettiği mesajı verildi.