Osmancık Haberleri

Çeltik saplarını sanata dönüştürdü

Çorum'un Osmancık İlçesi'ndeki Cumhuriyet Anadolu Lisesi öğrencisi Melih Kadir Sarı, ‘Çektiğin Sanat Yolculuğu’ adlı sıfır atık projesiyle çeltik saplarını sanata dönüştürerek Çorum İl Birincisi oldu. Bu başarıyla Türkiye Sıfır Atık Birinciliğinde Çorum’u temsil etmeye hak kazandı.

Abone Ol

Osmancık Cumhuriyet Anadolu Lisesi öğrencisi Melih Kadir Sarı,  çeltik saplarını sanata dönüştürdüğü ‘Çektiğin Sanat Yolculuğu’ adlı sıfır atık projesiyle Çorum İl Birincisi oldu.

Melih Kadir Sarı, elde ettiği bu başarıyla Türkiye Sıfır Atık Birinciliğinde Çorum’u temsil etmeye hak kazandı.

Tarlada atıl bırakılan, yada yok etmek için anız yakılarak doğada ciddi tahribata neden olan çeltik saplarının değerlendirilmesine yönelik bir proje hazırlayan Osmancık Cumhuriyet Anadolu Lisesi öğrencisi Melih Kadir Sarı, çeltik saplarının sanata dönüştürülmesi yolcuğunda ilk olarak çeltik saplarından kağıt üretti.

Çeltik sapından ürettiği kağıtların üzerine çeltiğin yolculuğunu çizen Melih Kadir Sarı, sıfır atık temasına uygun olarak çeltik saplarını sanata dönüştürdü.

Hazırladığı bu projeyle Sıfır Atık Projesi İl Birinciliğine katılan Melih Kadir Sarı, “Çektiğin Sanat Yolculuğu ” adını verdiği projesiyle “Atıktan Sanata İleti Dönüşüm” kategorisinde Çorum İl Birincisi oldu.