Kargı Haberleri

Başkan Hamit Dereli’ye ‘Tabiat Parkı’ teşekkürü

Kargı Belediye Başkanı Hamit Dereli, hafta sonunu Kargı Belediyesi tarafından aylar süren titiz çalışmalar sonucunda ilçeye kazandırılan Tabiat Parkı’nda hemşehrileriyle birlikte geçirdi.

Abone Ol

Tabiat Parkı’nda piknik yapan vatandaşlarla bir araya gelen Başkan Dereli, ailelerle sohbet ederek talep ve önerilerini dinledi.

Vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılaşan Başkan Dereli, kendisine gösterilen misafirperverlik ve samimiyet dolayısıyla hemşehrilerine teşekkür etti.
Vatandaşlar, ilçeye kazandırılan Tabiat Parkı’ndan duydukları memnuniyeti dile getirerek Başkan Hamit Dereli’ye teşekkür ederken, doğayla iç içe vakit geçirme imkânı sunan bu güzel alanın Kargı’ya değer kattığını ifade ettiler.

Vatandaşlarla hatıra fotoğrafı da çektiren Kargı Belediye Başkanı Hamit Dereli, hemşehrilerinin memnuniyetinin kendileri için en büyük mutluluk kaynağı olduğunu ifade ederek, Kargı’da yaşam kalitesini artıracak projeleri hayata geçirmeye devam edeceklerini kaydetti.

Başkan Dereli, “Kargı Belediyesi olarak vatandaşlarımızın huzurla vakit geçirebileceği sosyal yaşam alanlarını ilçemize kazandırmayı sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.