Ziyarette, İskilip ve Çorum gündemine ilişkin değerlendirmelerde bulunulurken, birlik ve beraberlik mesajı verildi. İl Başkanı Alar, misafirperverliği ve samimi sohbeti dolayısıyla Duran Bıyık’a teşekkür ederek çalışmalarında bereketli ve hayırlı kazançlar diledi.
Alar, paylaşımında, “Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim eylesin” ifadelerine yer verdi.