Muharrem ayının bereketi, Çorum’da düzenlenen aşure programıyla paylaşıldı.
Çorum Valisi Ali Çalgan, Tokat Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından düzenlenen programda vatandaşlarla bir araya geldi. Programda Vali Çalgan, vatandaşlara aşure ikram etti.
Muharrem ayının manevi atmosferinde gerçekleştirilen etkinlikte, birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün önemine vurgu yapıldı.