Vali Ali Çalgan, Dodurga Belediye Başkanı İsmail Çetinkaya’yı makamında ziyaret etti. Ziyarette ilçede yürütülen belediye hizmetleri ve çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.
Dodurga Belediye Başkanı İsmail Çetinkaya, belediye tarafından sürdürülen çalışmalar hakkında Vali Çalgan’a bilgi verdi. Vali Ali Çalgan, ziyarette gösterilen ev sahipliğinden dolayı memnuniyetini ifade ederek Başkan Çetinkaya’ya teşekkür etti.