Uğurludağ Haberleri

Tohum Eleme Tesisi’nde çalışma var: Hizmet veremeyecek

Uğurludağ Ziraat Odası, Tohum Eleme Tesisi’nin sadece bu hafta sonu hizmet vermeyeceğini, sonraki haftalarda ise cumartesi günleri de açık olacağını duyurdu.

Abone Ol

Uğurludağ Ziraat Odası Başkanlığı, Tohum Eleme Tesisi’nin çalışma düzenine ilişkin açıklama yaptı. Yapılan duyuruya göre, Uğurludağ Tohum Eleme Tesisi yalnızca bu hafta cumartesi ve pazar günleri hizmet vermeyecek.

Açıklamada, sonraki haftalarda tesisin normal çalışma düzenine döneceği ve cumartesi günleri de çiftçilere hizmet vermeye devam edeceği belirtildi. Uğurludağ Ziraat Odası Başkanlığı, duyurunun tüm üreticiler tarafından dikkate alınmasını istedi.