Sungurlu Belediyespor Erkek Voleybol Takımı, son yıllarda elde ettiği başarılarla adından söz ettirirken bu başarının en önemli mimarlarından biri de antrenör Mustafa Özdemir oldu. Özdemir, yıllardır ilçede voleybolun unutulmaması, gelişmesi ve daha geniş kitlelere yayılması adına büyük bir özveriyle çalışıyor.
Belediye Başkanı ve aynı zamanda kulübün Onursal Başkanı Muhsin Dere’nin desteğiyle, Sungurlu’da voleybol adeta yeni bir kimlik kazandı. Belediye desteği ve Özdemir’in disiplinli çalışmalarıyla birlikte Sungurlu Belediyespor, sadece A takım düzeyinde değil, altyapıda da dikkat çeken bir ivme yakaladı.Mustafa Özdemir, şimdiye kadar altyapıdan onlarca sporcu yetiştirerek, bu gençlerin hem Sungurlu Belediyespor formasını giymelerine hem de farklı kulüplerde profesyonel olarak yer bulmalarına öncülük etti.
Sporu bir yaşam biçimi haline getiren Özdemir, “öncelikle iyi birey, sonra iyi sporcu” anlayışıyla hareket ediyor.Sungurlu’da bugün çocukların, gençlerin ve ailelerin voleybola bu kadar ilgi göstermesinde onun payı çok büyük. Özdemir’in yıllardır süren emekleri, Sungurlu’da spora olan bakış açısını değiştirdi.Bugün Sungurlu Belediyespor, Voleybol Erkekler 1. Ligi’nde mücadele ediyor ve her geçen gün daha güçlü bir yapıya kavuşuyor. Takımın bu noktaya gelmesinde sahadaki teknik başarı kadar, perde arkasındaki fedakârlığın da büyük payı bulunuyor.
Mustafa Özdemir ve ekibi, yeni sezonda da hem Sungurlu’yu hem Çorum’u voleybol arenasında en iyi şekilde temsil etmek için çalışmalarını sürdürüyor.