Sungurlu Haberleri

Sungurlu’da bağımlılıkla mücadele toplantısı

Sungurlu Kaymakamı Mutlu Köksal başkanlığında, Bağımlılıkla Mücadele İlçe Koordinasyon Kurulu’nun 3 aylık olağan toplantısı gerçekleştirildi.

Abone Ol
Kaymakamlık toplantı salonunda düzenlenen toplantı, İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan sunumla başladı. Sunumda, ilçede bağımlılıkla mücadele kapsamında yürütülen çalışmalar ve belirlenen hedefler ele alındı.

Toplantıda ayrıca kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi, mevcut uygulamaların etkinliği ve bağımlılıkla mücadeleye yönelik alınacak yeni tedbirler değerlendirildi.

Yetkililer, toplum sağlığını korumaya yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.