Belediyeden yapılan açıklamada, denetimlerin vatandaş şikâyeti üzerine başlatıldığı belirtilerek, “Seç-Al” uygulamasına aykırı hareket ettiği belirlenen sebze-meyve tezgâhına Pazar Yerleri Hakkında Yönetmelik kapsamında süreli kapatma cezası uygulandığı bildirildi.
Çorum Belediyesi tarafından yapılan paylaşımda, vatandaşların güvenli, adil ve sağlıklı alışveriş yapabilmesi için denetimlerin kararlılıkla sürdürüleceği ifade edildi.