Ziyarette üniversiteler arası iş birliği, eğitim alanındaki gelişmeler ve bölgesel projeler üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.
Vali Çalgan, iki rektöre nazik ziyaretlerinden dolayı teşekkür ederek, üniversitelerin bölgesel kalkınmadaki rolüne dikkat çekti.