Osmancık Haberleri

Protokol, Beyler Çelebi Camiinde saf tuttu

Osmancık’ta vatandaşlar, bayram namazı için camileri doldurdu. Osmancık Kaymakamı Furkan Duman, Belediye Başkanı Ahmet Gelgör ve diğer protokol üyeleri, Beyler Çelebi Camiinde vatandaşlarla birlikte saf tutarak bayram namazını kıldılar.

Abone Ol

Namaz kılınmasının ardından hutbe irad edildi, Türkiye ve Müslümanlar için dua edildi. Kaymakam Duman ve Başkan Gelgör, namazın ardından vatandaşlarla bayramlaştı.

Kaymakam Duman, Kurban Bayramının birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularının pekiştirilmesine vesile olmasını temenni ederek, vatandaşların bayramını kutladı.