Ostim’de Patlama

Abone Ol

Marmara’da yaşanan depremlerden,

İstanbul’da can, mal alan sellerden,

Rize’yi yasa boğan heyelanlardan,

Davutpaşa’da 24 kişiye mezar olan,

Havai fişek atölyesindeki patlamalardan,

Bursa’daki, Zonguldak’taki göçüklerden,

Eskişehir’deki, Konya’daki çöküklerden,

Adana’da gazeteci öldüren üst geçitlerden,

Adını sayamadığım küçük küçük ihmallerden,

Toplum olarak gerçekten ders alınabilseydi,

Tedbir için biraz daha hassas olunabilseydi,

Belki de Ostim’de patlama olmayacaktı,

Yirmi tane masum insan ölmeyecekti,

Her birinin ocağına ateş dolmayacaktı,

Anaları, babaları perişan olmayacaktı,

Çocukları, eşleri boynu bükük kalmayacaktı,

Velhasıl mekanlar ayrı, olaylar aynı olmayacaktı,

Güzel ülkemin insanları, acı haberleri duymayacaktı..!