Okul bahçesinde Kızılay Kan Bağış Aracı’nda düzenlenen kampanyaya, veliler kan bağışının önemine dikkat çekmek amacıyla gönüllü olarak katıldılar. Bu arada Osmancık İlçe Milli Eğitim Şube Müdürleri; Şahin Gürer ve Hasan Çınar da kampanyaya destek olarak, kan bağışında bulundular.
Osmancık'ta ‘Kanımızda iyilik var’ sloganı ile kan bağışı düzenlendi
Osmancık Şehit Öğretmen Şenay Aybüke Yalçın Ortaokulu’nda ‘Kanımızda İyilik Var’ sloganıyla kan bağışı kampanyası düzenlendi. Osmancık Kızılayı öncülüğünde düzenlenen kan bağışı kampanyasına, velilerin ilgisi bir hayli yoğun oldu.
Bunlar da ilginizi çekebilir