Belediyeden yapılan açıklamada, ilçede yarın (25 Haziran 2026) 08.00 ile 17.00 saatleri arasında YEDAŞ tarafından planlı bakım ve onarım çalışması gerçekleştirileceği bildirildi.
Çalışma süresince yaşanabilecek elektrik kesintilerine bağlı olarak içme suyu temininde geçici aksamalar meydana gelebileceği belirtildi.
Osmancık Belediyesi, vatandaşların mağduriyet yaşamamaları için gerekli tedbirleri almalarını, suyu tasarruflu ve dikkatli kullanmalarını istedi.
Açıklamada, vatandaşlara anlayışları için teşekkür edildi.