Osmancık Haberleri

Okullar futbol turnuvasında dereceye giren okullara ödül

Osmancık’ta 2025-2026 eğitim öğretim yılı sene sonu etkinlikleri kapsamında ‘Sporla Güçlü, Eğitimle Bilgili’ sloganıyla düzenlenen ortaokullar ve liseler arası futbol turnuvasında dereceye giren okullara ödülleri düzenlenen törenle verildi.

Abone Ol

Ada Spor Kompleksi’nde düzenlenen törene Osmancık Kaymakamı Furkan Duman, İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Makineci ile İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Abdullah Küçükgöz de katıldı.

Osmancık Kaymakamı Furkan Duman, törende turnuvada dereceye giren takımları tebrik ederek, sporcuların kupa ve madalyalarını dağıttı.