Dodurga Haberleri

Oğuzlar Belediye Başkanı Mustafa Cebeci, Dodurga Belediye Başkanı İsmail Çetinkaya’yı ziyaret etti

Çorum'un Oğuzlar İlçe Belediye Başkanı Mustafa Cebeci, Dodurga Belediye Başkanı İsmail Çetinkaya’yı makamında ziyaret etti. Görüşmede ilçeler arası iş birliği, kalkınma projeleri ve belediyecilik hizmetlerinin geliştirilmesi gibi konular ele alındı. Her iki başkan da ortak çalışmaların önemine vurgu yaparak, ilçelerin gelişimi için birlikte hareket edeceklerini belirtti.

Abone Ol

Çorum'un Oğuzlar İlçe Belediye Başkanı Mustafa Cebeci, Dodurga Belediye Başkanı İsmail Çetinkaya’yı makamında ziyaret etti. Ziyarette, ilçelerin gelişimi ve belediyecilik çalışmaları üzerine karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu.

Başkan Cebeci, ziyaret kapsamında ilçeler arasındaki iş birliğinin önemine vurgu yaparak, “İlçelerimizin gelişimi ve güzelleşmesi için belediyeler olarak ortak çalışmalar yürütmeye devam edeceğiz. Yerel yönetimler arasındaki dayanışma, hizmet kalitesini artıracaktır” dedi.

Dodurga Belediye Başkanı İsmail Çetinkaya ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, iki belediye arasında gerçekleştirilebilecek projeler hakkında görüş alışverişinde bulunulduğunu belirtti.

Görüşmenin sonunda her iki belediye başkanı da ilçelerinin kalkınması için ortak projeler geliştirme noktasında iş birliğinin süreceğini ifade etti.