İskilip Haberleri

İskilip’te Altyapı Çalışmaları Devam Ediyor

İskilip Belediyesi, Sakarya Mahallesi’nde kanalizasyon ve içme suyu isale hattı yenileme çalışmalarını sürdürüyor.

Abone Ol

İskilip Belediye Başkanı İsmail Çizikci, Sakarya Mahallesi’nde devam eden altyapı çalışmalarını yerinde inceleyerek ekiplerden bilgi aldı.

Mahallede ekonomik ömrünü tamamlayan eski altyapı hatlarının etap etap yenilendiğini belirten Başkan Çizikci, çalışmaların daha sağlam, sağlıklı ve uzun yıllar hizmet verecek bir altyapı oluşturmak amacıyla yürütüldüğünü ifade etti.

Belediye ekiplerinin sahada büyük bir özveriyle çalıştığını kaydeden Çizikci, altyapı yatırımlarının vatandaşların yaşam kalitesini artıracağını vurguladı.

Başkan Çizikci, “Vatandaşlarımızın yaşam kalitesini artıracak altyapı yatırımlarını kararlılıkla hayata geçirmeye devam edecek, şehrimizin her köşesinde hizmet üretmeyi sürdüreceğiz. Sahada fedakârca görev yapan tüm personelimize kolaylıklar ve başarılar diliyorum” dedi.

Sakarya Mahallesi’nde sürdürülen kanalizasyon ve içme suyu isale hattı yenileme çalışmalarının planlanan program doğrultusunda devam ettiği bildirildi.