Şehidimiz Emre Dokumacı'nın nişanlısının yazdığı mektup yürekleri dağladı

Geçtiğimiz Ekim ayında Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesi kırsalında güvenlik güçleri ile teröristler arasında çıkan çatışmada ağır yaralanıp, kaldırıldığı hastanede şehit olan Çorum İskilipli J. Astb. Kıd. Çvş. Emre Dokumacı’nın (32) nişanlısı Hatice Karagöz’ün şehidimize vedası yürek parçaladı.

İskilip 13.11.2020, 18:54 13.11.2020, 22:32 Ulaş Odabaş
Şehidimiz Emre Dokumacı'nın nişanlısının yazdığı mektup yürekleri dağladı
banner2031

Hatice Karagöz’ün sosyal medya hesabından yazdığı işte o yürek dağlayan satırları:

“Bebeğim…” diye başlayacağım sen eşek kadar adamım ya “Bebeğim deme" derdin bende inadına derdim. Gerçekten çok büyük adammışsın. Minik küçük bir halin vardı ama gerçekten büyükmüşsün sevgilim. Seni çok özlüyorum. Sen benim ilk başta arkadaşımdın çünkü en çok dedikodu yapmayı seviyordum sende bana eşlik etmen çok güzeldi bilirsin ağzım durmaz benim sürekli konuşup dururdum. Sen ne derdin “Dedikodunu da benle yap, her şeyi benle konuş, boş ver” derdin.

Şimdi yalnız kaldım aşkım kimle ne konuşayım. Sevgilimdin, sahipleniciydin, tutkuluydun. Sadece “Sevelim” diyodun “Başka bişey istemem” diyodun. Öyle yaptık sevgimizi sunduk birbirimize. Ve birbirimize verdiğimiz değer ile sevgi ile neşelendik çiçek açtık. “Annem gibi davranıyon bana” diyodun. Ben sana şefkatimi, sevgimi verdim. Birbirimizden başka bişey istemedik. Sen de beni sevdin o kadar mutlu oldum ki ailem dışında ilk kez biri beni sevdi. Değer gördüm. Saygı gördüm. “Sabret hatun az kaldı” diyodun. Stresten ağzımızda yaralar çıktıydı. Hep "Dua et diye diye" gittin göreve geldiğinde “Ben geldim hatun” dediğin an ohh şükür diyodum. “Geldim geldim korkma” derdin. Ama son gelişin korkuttu beni sevgilim.

Ben sana ne diyorum “Ben seni balkonda bekliycem Konya'da” derdim. Sende “İlk işim senin yanında olmak balım” dedin. Ben geldim sana tabutuna sarıldım. Tabutun üstünde dirildim öldüm. Hastane de yüzünü gösterdiler 2 saniye gördüm ama her bi hattını ezberledim sanki şaşırmış gibiydin öyle hissettim balım. Seni o morgda gördüm ben bittim. Yaralıymışsın dayanamadın mı bebeğim. Ben senin üzerine titrerken sana kıydılar.

Nişanımızdan sonra beni İhsan babamın yanına götürdün. “Leyla annem gelinini getirdik” dedi. Nasıl gururlandım. Birbirimize nasıl da güzel yakışmışız. O mezarlığa İhsan babamla tanışmaya gittim nerden bilirdim ki orda senin de olacağını. Şehit haberini duyduğum an şaka dimi dedim herkese buz kesildim. Yola çıktık çoruma doğru gidiyoruz uzun olan yol bi anda bitti hemen geliverdik ama hiç gelesim yok hazır değilim buna sevgilim. O ilk gün şaşkınlıkla geçirdim donuk donuk durdum.

Seni defnederlerken hemen yanındaydım hiç bişey yapamadım ne bağırabiliyorum ne haykırabiliyorum üzerine toprak atıyorlar sesimi çıkaramıyorum. Hiç bişey gelmedi elimden. Bir ay oldu aşkım yüzümde bi acı oluşuyo. İçim yanıyor. Telefonun kapalı. Sürekli geliyorum mezarına sessizce ağlıyorum mezarın başında ağlanmaz diyorlar herşeyi biliyorum da içim öyle demiyor yapmıyor. Konuşacak bişeyim kalmadı arkadaşım sevgilim gitti benim.

Sen benim ruhumun Neşesisin. Gamzemi pek seviyodun. “Allah'ım ya karakaşlı kara gözlü pek tatlı bide gamzen var ya bitiriyo beni” diyodun. İşte oradasın sen sevgilim. Oraya gömdüm seni. Yüzümdeki neşe mutluluk kalmadı bi anda hepsi uçup gidiyormuş. Kasım’da nikahımızı düşünürken neler yaşadık. Kasımın ilk haftası ordayın gülüm dediydin şimdi ben senin yanındayım hergün geliyorum yanına.

Yazmakla hiçbişey bitmiyor. İçimden çok şey geçiyo bir kayıp yaşıyorum ve bunu nasıl ne olacak bilmiyorum şu dönemlerde. Sadece yokluğun dokunmaya başladı gözlerim seni arıyo her yerde. Parçamı kaybettim ben neşemi kaybettim. Bedenine etine tenine dokunan ben şimdi seni arıyorum gözlerimle her yerde. Bu çok zormuş. Beni sevdin ben de seni çok sevdim bildiğimiz ve tek emin olduğumuz şey sevgimizi bilmemiz. Çok mutlu ettin beni bende seni. Dizimde yatırırdım saçlarınla oynardım. Alnını öper dururdum “Ne anlıyon” derdin hoşuma gidiyo diyodum tuzlu tuzlu öpüyom aşkım çocuklar nasıl sevilir mıncıra mıncıra öyle seviyodum seni.

“Bıkma benden böyle yaparak” diyodum. “Niye bıkayım hatun sen hep böyle ol sev” diyodun. Ben hep seni seviyorum bebeğim. Beni yalnız bırakma hiç. Her zaman olduğu gibi beni koru sahiplen ben düşünmeden beni düşünürdün yine aynısını yap. Bırakma beni lütfen. Gel rüyalarıma sarıl. Sarıldığında mini minnacıksın ya de yine.
İkimizde sabırsızlanıyoduk olmadı sevgilim. Beni hep sev bencilim biraz ben biliyosun. Yalnız bırakma beni. “Sen benim neşemsin. Sevdiğim adamsın. Benimsin” diyodun. Seninim, sana aitim. Sende beni düşün beni yalnız bırakma olur mu.

Ben Leyla annemi Hüseyin babamı yalnız bırakmıyorum onlarda beni. Biz bi aile olduk. Sen sadece gör bizi seni sevdiğimizi özlediğimizi bil. Sadece sen yoksun yokluğunu hissediyorum. Seni çok özlüyorum çok seviyorum gözbebeğim. Kır çiçeğin seni hep seviyor. Balım gülüm sevgim sevdam. Kokunu tenini özlüyorum. Beni yalnız bırakma tek başıma nasıl yapacağımı bilmiyorum. Artık kavuşamam sana ölüm geldi. Seni o güzel gözlerinden çok çok öpüyorum bebeğim. Ruhumm ❤️

Sana şiirler okumayı özlicem sonra kendimi övecem ben anlamam öyle şeyleri diyecen ben yine de okuyacam. Şair hatunun bitti. Allah’ım bi mucize olsun demeyi geçtik dimi.

Birkaç yaprak daha düştü ağaçtan,
Birleşelim sevgilim bahara az vakit kaldı,
Sanma ki bu kırgınlık hep sürüp gidecek,
Bekleşelim sevgilim dağlar yine çiçeklerindir,
Bir gün olur da kendini bir garip hissedersen yorgun kuşlar gibi amansız,
Bekleşelim sevgilim bulutların ardı güneştir,
Sinsi bir bela gibi sararsa etrafımızı bu karanlık buz gibi soğuk ve acımasız
Bekleşelim sevgilim…

Kaynak: Yayla Haber
Yorumlar (0)
Günün Karikatürü Tümü
-2°
açık
Namaz Vakti 28 Şubat 2021
İmsak 05:47
Güneş 07:10
Öğle 12:58
İkindi 16:03
Akşam 18:36
Yatsı 19:54
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Galatasaray 26 57
2. Beşiktaş 25 54
3. Fenerbahçe 25 51
4. Trabzonspor 25 48
5. Hatayspor 26 45
6. Alanyaspor 26 42
7. Gaziantep FK 26 40
8. Karagümrük 26 40
9. Antalyaspor 26 34
10. Göztepe 25 32
11. Sivasspor 25 32
12. Konyaspor 25 31
13. Malatyaspor 26 31
14. Kasımpaşa 25 29
15. Rizespor 26 28
16. Kayserispor 25 25
17. Başakşehir 26 25
18. Erzurumspor 26 25
19. Denizlispor 26 21
20. Gençlerbirliği 25 21
21. Ankaragücü 25 20
Takımlar O P
1. Giresunspor 23 53
2. Samsunspor 23 49
3. Altınordu 24 44
4. İstanbulspor 23 43
5. Adana Demirspor 24 42
6. Ankara Keçiörengücü 23 38
7. Altay 23 38
8. Tuzlaspor 23 38
9. Bursaspor 23 31
10. Bandırmaspor 24 31
11. Ümraniye 24 31
12. Adanaspor 23 26
13. Menemenspor 23 26
14. Balıkesirspor 23 24
15. Boluspor 23 23
16. Akhisar Bld.Spor 23 19
17. Ankaraspor 23 14
18. Eskişehirspor 23 7
Takımlar O P
1. Man City 26 62
2. M. United 25 49
3. Leicester City 25 49
4. West Ham 26 45
5. Chelsea 25 43
6. Liverpool 25 40
7. Everton 24 40
8. Aston Villa 24 39
9. Tottenham 24 36
10. Leeds United 26 35
11. Arsenal 25 34
12. Wolverhampton 26 34
13. Crystal Palace 25 32
14. Southampton 25 30
15. Burnley 25 28
16. Brighton 26 26
17. Newcastle 26 26
18. Fulham 25 22
19. West Bromwich 26 17
20. Sheffield United 25 11
Takımlar O P
1. Atletico Madrid 23 55
2. Barcelona 25 53
3. Real Madrid 24 52
4. Sevilla 24 48
5. Real Sociedad 24 41
6. Villarreal 24 37
7. Real Betis 24 36
8. Levante 25 32
9. Athletic Bilbao 24 30
10. Granada 24 30
11. Celta de Vigo 24 29
12. Osasuna 25 28
13. Getafe 25 27
14. Valencia 25 27
15. Cádiz 24 25
16. Eibar 25 22
17. Deportivo Alaves 25 22
18. Real Valladolid 24 21
19. Elche 23 21
20. Huesca 25 20
Arşiv

Gelişmelerden Haberdar Olun

@