Osmancık Haberleri

İlçe Milli Eğitim Müdürü Makineci’den öğrencilere tatil mesajı

Osmancık İlçe Millî Eğitim Müdürü İdris Makineci, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla öğrenci ve öğretmenlere yönelik mesaj yayımladı.

Abone Ol

Makineci, eğitim öğretim yılını emek, azim ve başarıyla tamamlamanın mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, öğrencilerin yıl boyunca gösterdikleri gayret, sabır ve başarılarla gurur verdiklerini ifade etti.

Öğrencilere yaz tatilini dinlenerek, kitap okuyarak, yeni deneyimler kazanarak ve sevdikleriyle kaliteli zaman geçirerek değerlendirmeleri tavsiyesinde bulunan Makineci, alınan karnelerin yalnızca notların değil; emeklerin, hayallerin ve gelişimin de bir göstergesi olduğunu vurguladı.

Öğretmenlere de seslenen Makineci, çocukların geleceğine ışık tutan fedakâr çalışmaları, özverileri ve emekleri için tüm öğretmenlere teşekkür etti.

Osmancık İlçe Millî Eğitim Müdürü İdris Makineci, yeni eğitim öğretim yılında sağlık, huzur ve enerji dolu şekilde yeniden buluşma temennisinde bulunarak, tüm öğrenci ve öğretmenlere güzel anılarla dolu, sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili diledi.