Spor

Hüseyin Nalcı'dan taraftara çağrı: 'Sabredin, güzel günler yakın'

Kırmızı Şimşekler Taraftar Grubu Lideri Hüseyin Nalcı, yeni sezon öncesi transferdeki sessizliğin bilinçli bir strateji olduğunu belirterek, taraftarlardan sabırlı olmalarını ve kulübün resmi açıklamaları dışında söylentilere itibar etmemelerini istedi. Başkan Oğuzhan Yalçın’a tam destek veren Nalcı, store alışverişi ve tribün desteğiyle takıma sahip çıkılması çağrısında bulundu.

Abone Ol

Kırmızı Şimşekler Taraftar Grubu Lideri Hüseyin Nalcı, yeni sezon öncesi herkesi sabırlı olmaya davet etti. Özellikle transfer konusunda çıkan haberler ve yapılan olumsuz yorumların kulübe zarar verdiğine işaret eden Nalcı, bu bağlamda tek doğru adresin kulüp resmi sayfaları olduğunu kaydetti. 2025-2026 sezonunun çok zorlu bir sürece sahne olacağının altını çizen Nalcı, " Transfer noktasında henüz hiçbir kulüp resmi bir imza attırmadı. Bu bağlamda kulüp olarak biz de temkinli ve sessiz davranmak zorundayız. Çünkü bu sezon çok çetin geçecek gibi gözüküyor. Biz dahil bir çok takımın hedefi şampiyonluk gibi duruyor. Bu nedenle de transferde sessiz kalınması ve rakiplere koz verilmemesi bence en doğru tercihdir" diye konuştu.

BAŞKANIMIZA GÜVENİYORUZ

Kırmızı Şimşekler Taraftar Grubu Lideri Hüseyin Nalcı, her konuda olduğu gibi transfer konusunda da Kulüp Başkanı Oğuzhan Yalçın'a güvenlerinin tam olduğunu ifade etti. Oğuzhan Yalçın'ın Türkiye'de profesyonel futbol oynamış ender kulüp başkanlarından biri olduğunu ifade eden Nalcı, " Şuan ülkemizin en sorunsuz kulüplerinden biriyiz. Bunun baş mimarı da kulüp Başkanımız Oğuzhan Yalçın'dır. Futbolun her kademesinde yer almış isim olan Oğuzhan Yalçın'ın özellikle transfer konusunda rahat çalışması gerektiğine inanıyorum. Bu nedenle kendisinin transfer ve teknik adam konusunda en doğru hamleleri yapacağına inanıyorum. Başta da dediğim gibi biz taraftarlara düşen biraz daha sabırlı olmak. Herşeyin güzel olmasını istiyorsak sabır şart." şeklinde konuştu.

AŞGIN, DERE VE TERLEMEZ'E TEŞEKKÜR EDERİM

Çorum Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın,Sungurlu Belediye Başkanı ve Kulüp Onursal Başkanı Muhsin Dere ve Arca Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Terlemez'e kulübe katkılarından dolayı teşekkür eden Nalcı, " Şehrimizin vizyonu açısından büyük öneme sahip olan kulübümüze katkılarından dolayı gerek Çorum Belediye Başkanı Sayın Dr. Halil İbrahim Aşgın,Sayın Muhsin Dere'ye gerekse de Sayın Terlemez'e çok teşekkür ediyor, şehrimizin önde gelen diğer isimlerinin de aynı duyarlılığı göstermesini istiyorum" dedi.

STORE BOŞ KALMASIN

Yeni sezon öncesi herkesi storeye davet eden Nalcı," Başta da söylediğim gibi bu sezon çok çetin geçecek. Bizler de taraftar olarak üzerimize düşenin en iyisini yapmak zorundayız. Bu bağlamda yeni sezon öncesi herkesi storeden ürün almaya davet ediyorum. Bu aynı zamanda tribünde renk ahengini de sağlayacaktır. Bir de mümkün olduğu kadar maçlara Kırmızı-siyah renklerle gelinmesini istiyorum. Storeden alacağınız her ürün tribüne ayrı bir hava katmanın yanında kulübe de mali destek anlamı taşıyacaktır." diye konuştu.