İskilip Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Abdulkadir Özdemir, Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Sema Civelek ve Yüksekokul Sekreteri Murat Başaran, Başkan İsmail Çizikci’ye nezaket ziyaretinde bulundu.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Çizikci, heyete nazik ziyaretleri ve hediyeleri için teşekkür etti.
Başkan Çizikci, Hitit Üniversitesi’nin eğitime, bilime ve gençlerin geleceğine sunduğu katkıları takdir ettiklerini belirterek, ilçenin gelişimi adına üniversite ile iş birliği ve dayanışma içinde çalışmayı sürdüreceklerini ifade etti.
Çizikci, ortak akıl ve ortak hedeflerle İskilip için çalışmaların devam edeceğini vurgulayarak, heyete çalışmalarında başarılar diledi.