Çorum Valiliği, Çorum’da kamu hizmetlerinde kalitenin ve verimliliğin artırılmasını ana hedeflerinden biri olarak görüyor.Bu çerçevede Çorum Valiliği İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü tarafından Kamu Hizmetleri memnuniyet anketi düzenlendi.

Anket ile kamu hizmetlerinden yararlananlarla doğrudan temasa geçerek kamu kurumlarının ve kamu personelinin hizmet kalitesinin ne durumda olduğu, bunun sonucuna göre ulaşılması gereken hedefler için alınması gereken tedbirler değerlendirilecek.

Konuyla ilgili olarak yapılan açıklamada, “1-Hastane Hizmetlerinden Hasta Memnuniyet Anketi https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeSJUZ702L32111iDIJ3PiqyxXNySWTmiqsxQ2rIJdLCsa0Zw/viewform

2-Kamu Hizmetlerinden Vatandaş Memnuniyet Anketi

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdwe4qJENJLkCZAWw3Rud3-NfzMsGfCD73jKbaVw_5oxvTHBQ/viewform

Linkleri tıklanarak Çorumlu vatandaşlarımızın bu formları doldurması Valiliğimizin ulaşmak istediği hedefleri gerçekleştirmesinde büyük önem taşımaktadır.

Anket formları iki ayrı kategoride hazırlanmıştır.

Linklerde yer alan anketteki soruları tüm vatandaşlarımızın objektif bir şekilde yanıtlayarak ankete katılması, kaliteli hizmet sunmayı hedefleyen kamu kurumlarımız için bu büyük önem taşımaktadır. Vatandaşlarımızdan beklenen; hizmet aldığı kurumu/hastaneyi baz alarak, verilen sorulara uygun cevabı vermeleridir.

Vatandaşlarımızın göstereceği hassasiyete ve katılımlarına teşekkür ederiz” denildi.