112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Çağrı Karşılayıcı ve Teknik Personelleri, çağrı merkezlerinin çalışma düzeni ve genel iş yürütümü konularında bilgi ve tecrübe kazanmaları amacıyla Samsun, Nevşehir, Kayseri ve Amasya gibi çağrı merkezi aktif olan illere ve Çorum'daki emniyet, sağlık, itfaiye ve jandarma gibi paydaş kurumlara giderek yerinde inceleme ve uygulamalı eğitim aldılar.

Müdürlük bünyesinde faaliyet gösteren İl Salgın Denetim Merkezi'nin yazılım programı (İSDEM) ile Halk Sağlığı Yönetim Sistemi (HSYS) ve Pano Sağlık yazılım programı üzerinden mahalle denetim ekiplerinin görevlendirilmesi ve denetlenecek hane atamalarının yapılması, izole kalması gereken pozitif vakalar ve temaslılarının takibi ve denetimi, kurum, kuruluş ve iş yerleri denetimleri, izolasyon, maske, temizlik ve sosyal mesafe ile ilgili yapılan ihbarların alınması, değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması aşamalarındaki tüm işlemlerin Acil Çağrı Müdürlüğü tarafından yapıldığı açıklandı.