Sungurlu Haberleri

Genç çiftin nikahını Belediye Başkanı kıydı

Sungurlu Belediye Başkanı Abdulkadir Şahiner, geçtiğimiz günlerde vatandaşların hizmetine sunulan yeni nikah salonunda Oğuzhan -Rümeysa Doğutekin çiftinin nikah akdini gerçekleştirdi. 

Abone Ol

Mutluluğa ilk adımlarını atan genç çifti tebrik eden Belediye Başkanı Abdulkadir Şahiner, hoşgörü ve saygıyla geçen bir ömür diledi.