Törene Dodurga Kaymakamı Gizem Tokur ile Dodurga Belediye Başkanı İsmail Çetinkaya katıldı.
Kaymakam Tokur ve Başkan Çetinkaya, öğrencilerin karne heyecanına ortak olarak başarılı bir eğitim öğretim yılını geride bırakan öğrencileri tebrik etti.
Belediye Başkanı İsmail Çetinkaya, eğitim yılı boyunca emek veren öğretmenlere ve çocuklarına destek olan velilere teşekkür etti.
Çetinkaya, tüm öğrencilere sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir yaz tatili dileyerek, eğitim hayatlarında başarılarının devamını temenni etti.