Sungurlu Haberleri

Çorum'un bu ilçesinde İçme Suyu Şebeke çalışmaları sürüyor

Sungurlu Belediyesi, ilçenin içme suyu altyapısını güçlendirmek amacıyla başlattığı çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Abone Ol

Sungurlu Belediye Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, ilçede bulunan 212 kilometrelik içme suyu altyapısının 123 kilometrelik bölümünün tamamlandığı, geçtiğimiz hafta başlayan 4. etap içme suyu şebeke çalışmalarının ise devam ettiği bildirildi.

Çalışmalar kapsamında toplam 17 kilometrelik yeni içme suyu hattının yapımının sürdüğü belirtildi. Belediye ekipleri, Yenihayat Mahallesi’nde PE100 110 mm 10 ATÜ boru, Bahçelievler Mahallesi’nde ise PE100 315 mm 10 ATÜ boru döşeme çalışmalarına devam ediyor.

Sungurlu Belediyesi, modern ve güçlü altyapı hedefi doğrultusunda ilçenin farklı noktalarında çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğünü belirtti.

Yapılan açıklamada, içme suyu altyapısında gerçekleştirilen yatırımlarla ilçeye daha sağlıklı, güvenli ve kesintisiz hizmet sunulmasının amaçlandığı vurgulandı.