Güncel

Çorum’da su altyapısı için sabah mesaisi başladı

Çorum Belediyesi, şehir genelinde içme suyu altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalarına sabahın erken saatlerinde başladı.

Abone Ol

Belediyeden yapılan açıklamada, Organize Sanayi Bölgesi İçme Suyu Arıtma Tesisi ile 2. isale hattı bağlantısının sağlanması amacıyla ekiplerin sahada yoğun mesai yürüttüğü belirtildi.

Şehrin tamamını etkileyen planlı su kesintisi süresince gerçekleştirilen çalışmalarla, içme suyu altyapısının daha güçlü ve sağlıklı bir yapıya kavuşturulmasının hedeflendiği ifade edildi.

Yetkililer, vatandaşların mağduriyet yaşamaması adına çalışmaların en kısa sürede tamamlanması için ekiplerin aralıksız çalıştığını bildirdi.