“Öğretmene el kalkmaz, öğretmenin eli öpülür” mesajıyla hareket eden öğrenciler, öğretmenlerine çiçek takdim etti. Duygusal anların yaşandığı etkinlikte öğrenciler, hem farkındalık oluşturdu hem de öğretmenlerine olan bağlılıklarını ortaya koydu.
Okul yönetimi ve öğretmenler, öğrencilerin bu davranışının toplumsal açıdan önemli bir mesaj içerdiğini belirterek, öğretmen-öğrenci ilişkisinin sevgi, saygı ve vefa temelinde güçlenmesi gerektiğine vurgu yaptı.
Gerçekleştirilen etkinliğin, öğretmene saygının toplumdaki yerini hatırlatması açısından dikkat çekici olduğu ifade edilirken, benzer farkındalık çalışmalarının artmasının önemine işaret edildi.