02.08.2021-27.12.2021 tarihi itibariyle toplam çağrı sayısı 525 bin 079 , elenen / filtrelenen çağrı sayısı 256 bin 955 kurumlara aktarılan çağrı sayısı 268 bin 124, asılsız çağrı sayısı 377.329 (oran %72), asıllı çağrı sayısı 147 bin 750 (oran %28) Çağrı Alıcı Ortalama Reaksiyon Süresi 1,18 sn, Çağrı Yönlendirici Ortalama Reaksiyon Süresi 1,72 sn. olarak belirendi.

Yapılan açıklamanın devamında, “Acil durumda 112’nin aranması konusunda vatandaşlarımızın daha duyarlı olmasını, gereksiz arama yapmamalarını istirham etmekteyiz. Çünkü ihtiyaç anında 112’ye ulaşmak isteyen bir vatandaşımızın can ve mal emniyetini riske atarak en temel haklarından mahrum kalmasına yol açabileceğimizi hatırdan çıkarmayalım. “112’ yi gereksiz arama, insanların hayatını karartma” denildi.