Çorum TSO tarafından yapılan paylaşımda, yoğun bir eğitim öğretim dönemini geride bırakan tüm öğrenciler tebrik edildi. Öğrencilerin yıl boyunca gösterdikleri gayret ve emeklerin önemli olduğuna dikkat çekilen mesajda, yaz tatilinin dinlenme, yenilenme ve yeni döneme hazırlanma açısından değerli bir süreç olduğu vurgulandı.
Eğitim hayatında başarılı bir yılı geride bırakan öğrencilerin tatil dönemini sağlık, huzur ve mutluluk içinde geçirmeleri temennisinde bulunulan açıklamada, ailelere ve eğitim camiasına da dolaylı olarak teşekkür mesajı verildi.
Çorum TSO’nun mesajında, “2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamlayan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor, sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir yaz tatili geçirmelerini diliyoruz” ifadelerine yer verildi.
Yayımlanan mesaj, eğitim öğretim yılının tamamlanmasının ardından karne heyecanı yaşayan öğrenciler ve aileleri tarafından memnuniyetle karşılandı.