Ziyaret kapsamında huzurevinin fiziki koşulları, bakım ve rehabilitasyon hizmetleri ile sosyal ve kültürel faaliyetler değerlendirildi. İl Müdürü Aydın, kuruluşta kalan yaşlılarla da bir araya gelerek talep ve görüşlerini dinledi.
Kurum yöneticileri ve personelden yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alan Aydın, yaşlı bireylerin huzurlu, güvenli ve kaliteli bir yaşam sürmelerine yönelik hizmetlerin büyük önem taşıdığını vurguladı.
Hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik değerlendirmelerde bulunan İl Müdürü Sahit Aydın, özverili çalışmalarından dolayı kurum personeline teşekkür ederek görevlerinde başarılar diledi.
Ziyaret, kurum hizmetlerinin etkinliği ve huzurevinde kalan yaşlıların yaşam kalitesinin artırılmasına yönelik istişarelerin ardından sona erdi.