Hürriyet Meydanı’nda gerçekleştirilen araç tanıtım ve anahtar teslim töreninde, belediye bünyesine kazandırılan yeni araçlar kamuoyuna tanıtıldı. Çorum Belediyesi’nin araç filosuna; 4 adet yeni nesil Ford F-Line çöp kamyonu, 1 adet hibe Ford Trucks çöp kamyonu, 1 adet Mercedes Atego süpürge aracı, 1 adet yer altı konteyner toplama aracı, 1 adet 39 bin litre kapasiteli akaryakıt dorsesi, 1 adet su tankeri, 1 adet asfalt freze, 1 adet paletli dozer ve 1 adet Honda motosiklet dahil edildi.
Toplam 13 araçtan oluşan yeni filonun, temizlik hizmetlerinden altyapı çalışmalarına, yol bakım-onarım faaliyetlerinden park ve bahçe hizmetlerine kadar birçok alanda kullanılacağı belirtildi.
Törene Çorum Valisi Ali Çalgan, Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, İl Emniyet Müdürü Arif Pehlivan, AK Parti İl Başkanı Yakup Alar, AK Parti Merkez İlçe Başkanı Mustafa Alagöz, Büyük Birlik Partisi İl Başkanı Özkan Yandım, MHP İl Başkanı Mehmet İhsan Çıplak, MHP Merkez İlçe Başkanı Mustafa Serdar Avcu, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Programda yapılan konuşmaların ardından araçları kullanacak şoför ve operatörlere anahtarları protokol üyeleri tarafından teslim edildi.
Anahtar teslim töreni, yeni araçların şehir turu atmasıyla sona erdi.