Güncel

Çorum 2. OSB’de kritik toplantı: Yeni trafo gündemde

Çorum Merkez 2. Organize Sanayi Bölgesi’nin Mart ayı Yönetim Kurulu ve Müteşebbis Heyeti Toplantısı, Çorum Valisi Ali Çalgan başkanlığında Valilik Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi.

Abone Ol

Toplantıda, Denetim Kurulu tarafından hazırlanan 2025 yılı Ekim–Kasım–Aralık dönemine ait denetim raporu görüşülerek karara bağlandı. Ayrıca Çorum OSB’nin 2025 yılına ilişkin yıllık denetim raporu, gelir tablosu, bilanço, kesin hesap ve Yeminli Mali Müşavir raporları değerlendirilerek hesaplar ibra edildi.

Gündemin dikkat çeken başlıklarından biri ise bölge içerisinde uygun bir alana elektrik trafo merkezi kurulması oldu. Bu kapsamda yapılacak çalışmalar ve planlamalar ele alındı.

Toplantıda ayrıca, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Sanayi Bölgeleri Genel Müdürlüğü tarafından görevlendirilen ekiplerin gerçekleştirdiği yerinde inceleme çalışmaları hakkında da bilgilendirme yapıldı.

Yetkililer, sanayi altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.