Etkinlikler çerçevesinde gerçekleştirilen bu anlamlı buluşmada, çevre bilincine dair önemli mesajlar verildi. Ziyaret sırasında yapılan görüşmede, doğanın korunmasına yönelik kolektif sorumluluğa dikkat çekildi. İl Müdürü Yalçın, çevresel sürdürülebilirlik konusunda yürütülen projeler hakkında Vali Ali Çalgan’a bilgi sunarken, farkındalık oluşturmak amacıyla gerçekleştirilecek diğer etkinliklerin de detaylarını aktardı.
“Çevreyi korumak zorunluluktur”
5 Haziran Dünya Çevre Günü kapsamında, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Cemal İbrahim Yalçın ve beraberindeki heyet, Çorum Valisi Ali Çalgan’ı makamında ziyaret etti.
Bunlar da ilginizi çekebilir