Sungurlu Haberleri

Başkan Muhsin Dere’den Ankara’da önemli temas

Sungurlu Belediye Başkanı Muhsin Dere, Tarım ve Orman Bakanlığı’nda Bakan Yardımcısı Ahmet Bağcı ile bir araya geldi.

Abone Ol

Gerçekleştirilen ziyarette, Sungurlu’nun geleceği açısından önem taşıyan projeler ve Tarım ve Orman Bakanlığı ile yapılacak ortak çalışmalar ele alındı.

Görüşmenin verimli geçtiğini belirten Başkan Muhsin Dere, ilçeye yönelik destek ve iş birliklerinin artırılması konusunda önemli değerlendirmelerde bulunduklarını ifade etti.

Başkan Dere, nazik kabulleri ve yapıcı istişareleri dolayısıyla Bakan Yardımcısı Ahmet Bağcı’ya teşekkür etti.