Gerçekleştirilen ziyaret kapsamında huzurevinde sunulan bakım, rehabilitasyon ve sosyal hizmetler yerinde incelendi. İl Müdürü Sahit Aydın ve İl Müdür Yardımcısı Atilla Kurt, huzurevinde kalan yaşlılarla tek tek ilgilenerek sohbet etti; sağlık durumları, yaşam koşulları ve talepleri hakkında bilgi aldı.
Büyüklerin memnuniyet düzeyleri ve ihtiyaçları dinlenirken, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik değerlendirmelerde bulunuldu. Ziyaret sırasında huzurevi personeliyle de bir araya gelen İl Müdürü Sahit Aydın, özverili çalışmalarından dolayı personele teşekkür ederek, yaşlılara sunulan hizmetlerin insan onuruna yakışır şekilde ve büyük bir hassasiyetle yürütülmesinin önemine vurgu yaptı.
Kurum yöneticilerinden yürütülen faaliyetler hakkında bilgi alan İl Müdürü Aydın, mevcut çalışmalar ve planlanan projelere ilişkin görüş alışverişinde bulundu. Samimi ve sıcak bir atmosferde gerçekleşen ziyaret, yaşlıların memnuniyetlerini dile getirmesi ve iyi dileklerin paylaşılmasıyla sona erdi.