TBMM İçişleri Komisyonu Başkanı Süleyman Soylu başkanlığındaki heyette yer alan Ahlatcı, Arnavutluk Parlamentosu İçişleri ve Savunma Komitesi Başkanı Bledar Çuçi ve beraberindeki heyetle bir araya geldi.
Görüşmede, Türkiye ile Arnavutluk arasındaki dostluk ilişkileri, iş birliği imkânları ve ortak gelecek vizyonu üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.
Milletvekili Yusuf Ahlatcı, görüşmeye ilişkin yaptığı açıklamada, “Dostluk, iş birliği ve ortak gelecek vizyonu çerçevesinde verimli istişarelerde bulunduk. Türkiye-Arnavutluk ilişkilerinin güçlenerek devam etmesini temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.