Osmancık Nenehatun Ortaokulu Matematik kulübü tarafından öğrencilerin okulun yoğun ve stresli hayatından uzaklaştırabilinmesi için okul koridorlarına matematik sembolleri yapıldı.
Öğrencilerin korkulu rüyası haline gelen Matematik dersinin öğrencilere sevdirmek için yapılan etkinlikte, öğrencilerin matematik dersinin aslında korkulacak bir şey olmadığını, öğrencilerin önyargılarını aştığı zaman çok eğlendikleri belirtildi.
Matematik Kulübü tarafından yapılan açıklamada, “Hepimizin hayatında matematik dersi farklı anlamlar taşır. Kimilerimiz için kabustan ibaret iken, kimilerimiz için keyif verici bir ders olmuştur. Matematiğin anlamını hayatımız boyunca karşımıza çıkan sınavlara ya da derslere indirgemek yaptığımız en büyük hatadır. Ancak matematiğin dersten ibaret olmadığını, hayatı anlamamız için bize yol gösterici olduğunu fark etmek bu işin püf noktasıdır. Çünkü matematik evreni anlamanın en doğru yoludur. Kendimize ve öğretmenlerimize hep aynı soruyu sorarız. Bu öğrendiğim konu benim ne işime yarayacak? Bize ilk bakışta anlamsız gelen bu konu hakkında biraz geniş düşündüğümüzde, aslında çok da uzağımızda olmadığını hatta her zaman kullandığımızı fark ederiz” denildi. 
“Biz de bu fikirden yola çıkarak matematiğin sihirli dünyasına adım atmamız için okulumuzda MATEMATİK KORİDORU oluşturduk” diyen Osmancık Nenehatun Ortaokulu matematik öğretmeni Eşref Vural, Matematik içerikli aylık gazete ''soroban'' ile tüm Osmancık okullarındaki öğrencilere ulaşmayı hedeflediklerini söyledi.