Alapala, Turquality Marka Destek Programına kabul edildi

Dünya değirmen teknolojileri sektörünün ilk iki markasından biri olan, “Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçısı” arasında yer alan ve üretiminin yüzde 95’ini ihraç eden Alapala Grup, “Türk Ürünlerinin Yurtdışında Markalaşması, Türk Malı İmajının Yerleştirilmesi” amacıyla oluşturulmuş Turquality Marka Destek Programına kabul edildi

4 kıtada 650’den fazla fabrika kuruldu

Sektöründe, Turquality Marka Destek Programı’na kabul edilen ilk firma olan Alapala’nın küresel bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerleyeceğini vurgulayan Alapala Grup CEO’su Görkem Alapala, düşüncelerini şöyle ifade etti:

“1954 yılında Çorum’da başlayan hikâyemizle bugün, değirmen teknolojileri sektörünün dünya çapındaki en büyük iki firmasından biri olduk. Almanya, Fransa, İtalya ve ABD gibi gelişmiş sanayi ülkeleri dâhil, dört kıtada 120’den fazla ülkede 650’den fazla anahtar teslim fabrika kurduk. Turquality Marka Destek programına kabul edilmek bizler için çok büyük bir gurur. Ülkemizin önemli markalarını tüm dünyaya tanıtmak için çalışmalarını sürdüren ve devletimizin desteği ile oluşturulan ilk ve tek markalaşma programı olan Turquality ile uluslararası alanda daha güçlü adımlar atacağımıza ve ülke ekonomisi için büyük katkılar sağlayacağımıza inanıyoruz.”

Alapala hakkında

1954 yılında kurulan Alapala Makina, Alapala Grubu’nun en eski ve en bilinen firmasıdır. Kendi sektöründe dünyanın önde gelen iki firmasından biri olan Alapala Makina, sahip olduğu gelecek vizyonu ile bu alandaki liderlik için yarışmaktadır. Üretiminin yüzde 95’ini ihraç eden ve “Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçısı” arasında yer alan Alapala Makina, her kapasitede anahtar teslim tesisler kurmaktadır. Firmanın; Almanya, Fransa, İtalya ve ABD gibi gelişmiş sanayi ülkeleri dâhil, dört kıtada 100’den fazla ülkede kurduğu çok sayıda anahtar teslim fabrika referansı bulunmaktadır.

Yayla Haber

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.