‘Gelişmelere Ayak Uyduruyoruz’
Ulaş A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Hakkı Melendiz, toplu ulaşım hizmetlerinde Çorum halkına en iyi hizmeti vermek için gayret gösterdiklerini belirterek, “Ulaş A.Ş. olarak kurulduğumuz günden itibaren önemli çalışmaların altına imza attık. Toplu ulaşımın daha hızlı ilerlemesi için manyetik kart ve havuz sistemini getirdik. Halkımızın daha iyi hizmet alabilmesi için teknolojinin getirdiği imkanları da kullanıyoruz. Araçlarımız GPS cihazı ile sürekli izlenmekte, hat güzergahları kontrol edilmektedir” dedi.
Anitta Otel’de düzenlenen bölge toplantısında konuşan Melendiz, şirket hakkında şu bilgileri verdi:
“Çorum’da toplu ulaşım alanında hizmet veren otobüs ve minibüs sahiplerinin bir araya gelerek 2007 yılında kurduğu Ulaş A.Ş. adlı şirketimiz, ilimizin toplu ulaşımında halkımıza en iyi hizmeti vermeyi amaç edinmiştir.
2008 yılı içerisinde şehir içi toplu ulaşımda hizmet veren dolmuş minibüsler seferlerden kaldırılmış, önceden 31 olan otobüs sayısı 46’ya çıkartılmıştır. Yine aynı yıl tüm otobüsleri yenileyerek halkımıza en iyi hizmeti vermeye çalışıyoruz. 12 metrelik BMC marka sıfır kilometre otobüsler halkımıza hizmet vermeye devam etmektedir. 
Ulaş A.Ş. olarak kurulduğumuz günden itibaren önemli çalışmaların altına imza attık. Toplu ulaşımın daha hızlı ilerlemesi için manyetik kart ve havuz sistemini getirdik. Halkımızın daha iyi hizmet alabilmesi için teknolojinin getirdiği imkanları da kullanıyoruz. Araçlarımız GPS cihazı ile sürekli izlenmekte, hat güzergahları kontrol edilmektedir.
2013 yılında tüm otobüslerimize güvenlik kameraları taktırmak suretiyle vatandaşlarımızın daha güvenli seyahat etmelerini sağlamayı hedefliyoruz. 
Ulaş A.Ş. olarak şirketimizin ekonomik olarak büyümesini sağlamak amacıyla çeşitli girişimlerde de bulunduk. 2010 yılı içerisinde Belediye Başkanı Muzaffer Külcü’nün de destekleriyle şirketimiz bünyesinde toplu yakıt temin istasyonu ve otobüslerimiz için yıkama ve temizleme istasyonu kurduk. 
Çorum’un toplu ulaşım alanında diğer illere örnek gösterilmesinde en önemli paya sahip olduğunu düşündüğüm, ağır bir görev üstlenen şoför arkadaşlarımıza yönelik eğitim programları düzenledik. Halkla ilişkiler seminerleri ile hep müşteri memnuniyetini ön planda tuttuk.”

Yayla Haber

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.